flagflag  If you want to see English page, please click "English" Button at Left.

Re: Animation Relay Server

このトピックの投稿一覧へ

なし Re: Animation Relay Server

msg# 1.15.1
depth:
2
前の投稿 - 次の投稿 | 親投稿 - 子投稿なし | 投稿日時 2013-9-19 17:23
iseki  Home away from home   投稿数: 1581
Hi.

引用:

1- did you have the Multiplayer Synchronization in your mind, when you implement the anm_server?

What is the exact meaning of "Multiplayer Synchronization" ?
anm_server supports "Multiplayer". https://www.youtube.com/watch?v=RgSbRYiBJ0k
And anm_server is thinking "Data Transfer Speed" as important. So, anm_server uses UDP Packets.


引用:

2- how do we debug the anm_Server on the linux server? im a windows program developer and linux to me was just to playing arround!

Ummm... anm_server is ordinary C program. I can only say, "use Gnu Debugger", sorry.
At Windows, multi thread is used, but at Linux multi process is used.
Multi process is more easy than multi thread.
If you have any questions about source code of anm_server, please post here.

Thanks.
投票数:56 平均点:3.39

投稿ツリー

  条件検索へ


サイト内 検索

ログイン

ユーザー名:

パスワード:


パスワード紛失
新規登録

サブ メニュー

ミニカレンダー

前月2024年 4月翌月
1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<今日>

オンライン状況

85 人のユーザが現在オンラインです。 (4 人のユーザが Forum を参照しています。)

登録ユーザ: 0
ゲスト: 85

もっと...

アクセスカウンタ

今日 : 1142711427114271142711427
昨日 : 8008800880088008
総計 : 2328706323287063232870632328706323287063232870632328706323287063
Powered by XOOPS Cube 2.1© 2001-2006 XOOPS Cube Project
Design by XoopsDesign.com