flagflag  If you want to see English page, please click "English" Button at Left.

Re: Animation Relay Server

このトピックの投稿一覧へ

なし Re: Animation Relay Server

msg# 1.16
depth:
1
前の投稿 - 次の投稿 | 親投稿 - 子投稿.1 | 投稿日時 2013-10-9 20:22
fcassola  Not too shy to talk 居住地: Porto :: Portugal  投稿数: 24
Hello Iseki,
on my hard debug process ( im not a linux guy :) ) i've one question:
whats the method that you use to send the movement made by the kinect to the opensim server?
i think that you adress a memory space where the .bvh is alocated and then re-write the movement recieved by the kinect? is this right?

Another question is when on the anm_server you send the movement to the other users?

sorry, but my debug process is really killing me :)

many thanks
投票数:48 平均点:5.21

投稿ツリー

  条件検索へ


サイト内 検索

ログイン

ユーザー名:

パスワード:


パスワード紛失
新規登録

サブ メニュー

ミニカレンダー

前月2024年 4月翌月
1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<今日>

オンライン状況

61 人のユーザが現在オンラインです。 (3 人のユーザが Forum を参照しています。)

登録ユーザ: 0
ゲスト: 61

もっと...

アクセスカウンタ

今日 : 3240324032403240
昨日 : 9457945794579457
総計 : 2333019723330197233301972333019723330197233301972333019723330197
Powered by XOOPS Cube 2.1© 2001-2006 XOOPS Cube Project
Design by XoopsDesign.com