flagflag  If you want to see English page, please click "English" Button at Left.

Re: Animation Relay Server

このトピックの投稿一覧へ

なし Re: Animation Relay Server

msg# 1.16.1
depth:
2
前の投稿 - 次の投稿 | 親投稿 - 子投稿なし | 投稿日時 2013-10-12 18:12 | 最終変更
iseki  Home away from home   投稿数: 1581
Hi,

引用:

whats the method that you use to send the movement made by the kinect to the opensim server?
i think that you adress a memory space where the .bvh is alocated and then re-write the movement recieved by the kinect? is this right?
Moving data are not send to OpenSim Server.
They are transmitted between Rinions and anm_server.
Please see
http://www.nsl.tuis.ac.jp/DownLoad/etc/nico.pdf (Sorry, Japanese only)
and http://www.nsl.tuis.ac.jp/DownLoad/etc/Rinions.ppt (I rewrite PPT to English)


引用:

Another question is when on the anm_server you send the movement to the other users?

It will be immediately transmitted, if data is received.

Thanks.
投票数:45 平均点:4.22

投稿ツリー

  条件検索へ


サイト内 検索

ログイン

ユーザー名:

パスワード:


パスワード紛失
新規登録

サブ メニュー

ミニカレンダー

前月2024年 4月翌月
1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<今日>

オンライン状況

77 人のユーザが現在オンラインです。 (3 人のユーザが Forum を参照しています。)

登録ユーザ: 0
ゲスト: 77

もっと...

アクセスカウンタ

今日 : 1366913669136691366913669
昨日 : 1169911699116991169911699
総計 : 2330100423301004233010042330100423301004233010042330100423301004
Powered by XOOPS Cube 2.1© 2001-2006 XOOPS Cube Project
Design by XoopsDesign.com