flagflag  If you want to see English page, please click "English" Button at Left.

Re: Animation Relay Server

このトピックの投稿一覧へ

なし Re: Animation Relay Server

msg# 1.16.1
depth:
2
前の投稿 - 次の投稿 | 親投稿 - 子投稿なし | 投稿日時 2013-10-12 18:12 | 最終変更
iseki  Home away from home   投稿数: 1581
Hi,

引用:

whats the method that you use to send the movement made by the kinect to the opensim server?
i think that you adress a memory space where the .bvh is alocated and then re-write the movement recieved by the kinect? is this right?
Moving data are not send to OpenSim Server.
They are transmitted between Rinions and anm_server.
Please see
http://www.nsl.tuis.ac.jp/DownLoad/etc/nico.pdf (Sorry, Japanese only)
and http://www.nsl.tuis.ac.jp/DownLoad/etc/Rinions.ppt (I rewrite PPT to English)


引用:

Another question is when on the anm_server you send the movement to the other users?

It will be immediately transmitted, if data is received.

Thanks.
投票数:45 平均点:4.22

投稿ツリー

  条件検索へ


サイト内 検索

ログイン

ユーザー名:

パスワード:


パスワード紛失
新規登録

サブ メニュー

ミニカレンダー

前月2024年 5月翌月
1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<今日>

オンライン状況

82 人のユーザが現在オンラインです。 (3 人のユーザが Forum を参照しています。)

登録ユーザ: 0
ゲスト: 82

もっと...

アクセスカウンタ

今日 : 840840840
昨日 : 1753317533175331753317533
総計 : 2346398323463983234639832346398323463983234639832346398323463983
Powered by XOOPS Cube 2.1© 2001-2006 XOOPS Cube Project
Design by XoopsDesign.com