flagflag  If you want to see English page, please click "English" Button at Left.

Re: LoadUrl Money

このトピックの投稿一覧へ

なし Re: LoadUrl Money

msg# 1.1.1.1
depth:
3
前の投稿 - 次の投稿 | 親投稿 - 子投稿.1 | 投稿日時 2012-2-19 18:29
iseki  Home away from home   投稿数: 1581
Hi

I think that there are 2 ways.

1. One is to modify Money Module like your try.
It is smart method but it will be difficult.
I look LSL code of OpenSim now.

        public void llLoadURL(string avatar_id, string message, string url)
        {
            m_host.AddScriptLPS(1);

            IDialogModule dm = World.RequestModuleInterface<IDialogModule>();
            if (null != dm)
                dm.SendUrlToUser(
                    new UUID(avatar_id), m_host.Name, m_host.UUID, m_host.OwnerID, false, message, url);

            ScriptSleep(10000);
        }

2. Another way is to modify currency.php.
In buy_currency() function, it returns URL as errorURI.
This is comparatively easy. But it is not cool.

OK, I will try to modify Money Module.
投票数:100 平均点:6.20

投稿ツリー

  条件検索へ


サイト内 検索

ログイン

ユーザー名:

パスワード:


パスワード紛失
新規登録

サブ メニュー

ミニカレンダー

前月2025年 5月翌月
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<今日>

オンライン状況

88 人のユーザが現在オンラインです。 (2 人のユーザが Forum を参照しています。)

登録ユーザ: 0
ゲスト: 88

もっと...

アクセスカウンタ

今日 : 1313913139131391313913139
昨日 : 1641116411164111641116411
総計 : 2615335126153351261533512615335126153351261533512615335126153351
Powered by XOOPS Cube 2.1© 2001-2006 XOOPS Cube Project
Design by XoopsDesign.com